آموزش طراحی کاراکتر بازی

  • ۰
  • ۰

در این دوره شما مفاهیم آموزش طراحی کاراکتر بازی و رویکردهای موجود در ایجاد طرح های شخصیتی موفق را که می تواند برای بازی های ویدیویی استفاده شود ، کشف خواهید کرد. پس از یک هفته اول که در برخی از مفاهیم اساسی برای طراحی شخصیت موفق به کار می رود ، هر سه هفته باقیمانده به عنوان یک کلاس کارشناسی ارشد ساخته می شود که در آن شما سه طراح شخصیت حرفه ای را در محل کار در استودیو مشاهده خواهید کرد: اندی Ristaino (زمان ماجراجویی) ، جکی کی جیانگ (سفر) ، و رابرتوریان کوری (SpongeBob SquarePants). هر طراح دو چالش طراحی متفاوت را در پرواز خواهد داشت و موضوعات مختلفی را در طراحی شخصیت ها برای بازی ها ، مانند حرکت ، بیان و محدودیت های فنی ، برطرف می کند. در پایان هر هفته فرصتی خواهید داشت که برخی از مفاهیم را از درس آن هفته در مورد شخصیت های طراحی خودتان امتحان کنید.

این یک کلاس سرگرم کننده و جذاب به ویژه برای دانش آموزانی که علاقه مند به انیمیشن در فیلم و تلویزیون و همچنین بازی هستند مفید است و برای دانش آموزان از هر توانایی نقاشی مناسب است.
سرفصل دروس
هفته اول: درباره شخصیت
-در این هفته اول دوره ، ما به بررسی برخی از مفاهیم اصلی در ایجاد شخصیت های قانع کننده ، منحصر به فرد و هدفمند می پردازیم. این ایده ها پایه و اساس تکالیف شما در این هفته را فراهم می کنند و زمینه را برای بازدیدهای ما با طراحان حرفه ای در هفته های آینده فراهم می کنند.

هفته 2: چالش های فنی
-در این هفته ، از اندی Ristaino ، یک طراح شخصیت بازدید می کنیم که بسیاری از شخصیت های مبتکر را برای سریال انیمیشن Adventure Time ایجاد کرده است.

هفته سوم: طراحی با هدف

https://maktabtv.com/Courses/character-design/
-در این هفته ، از جکی کی جیانگ ، انیماتور بازدید می کنیم که به عنوان طراح شخصیت برای هر دو انیمیشن ویژه دیزنی و همچنین در بازی های ویدیویی کار کرده است. جکی در حالی که چالش های خود را برطرف می کند ، در مورد کار در دو حالت 2D و 3D صحبت خواهد کرد.

هفته چهارم: شخصیت خود را پیدا کنید
-این هفته ، ما رابرتین کوری را در حال عمل می بینیم. کوری یک طراح شخصیت است که به خاطر فعالیت خود در نمایش هایی مانند SpongeBob SquarePants ، Ren & Stimpy و Gravity Falls مشهور است.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کاراکتر بازی9

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی