آموزش طراحی کاراکتر بازی

  • ۰
  • ۰

چیزی که بیشتر از آن بازی به خاطر می آورید چیست؟ این سؤالی است که همیشه وقتی کنترلر را خاموش می کنم و تلویزیون خود را خاموش می کنم از خودم می پرسم برای انجام کار دیگری. آموزش طراحی کاراکتر بازی آیا این نمایش بصری است؟ گیم پلی؟ دنیای بازی؟ میزان سرگرمی که من در آن بازی داشتم؟ صادقانه بگویم ، پاسخ دادن به چنین سؤال مهمی برایم دشوار است از الف) اینقدر مؤلفه های بازی وجود دارد که میخکوب کردن یک جنبه خاص سخت است و ب) من آن شخص نیستم که مدت طولانی بازی های ویدئویی انجام دهم پشت سر هم ، که با توجه به اینکه معمولاً وقت آزاد زیادی را روی دستانم می گذارم ، مشکل ساز است. برای بازگشت به دور دیگر باید یک دلیل خوب پیدا کنم وگرنه بازی کردن مثل یک کار مطلقه است. بنابراین وقتی همه موارد دیگر شکست بخورند ، معمولاً چه پاسخی را در ذهن دارم؟ شخصیت ها.

به نظر می رسد عجیب است ، و به دلایل خوبی: گیم پلی آن چیزی است که بیشتر در بازی های ویدیویی اهمیت دارد و هر بازی شامل شخصیت های بتن و اصلی نیست. اما مسئله این است که ، من هر بازی ویدیویی را در بازار بازی نمی کنم: من کسی هستم که از بازی های تک نفره ، FPS ها و RPG ها پشتیبانی می کنم ، انواع بازی هایی که همیشه شامل شخصیت ها هستند. بازی هایی مانند TimeSplitters ، Valkyria Chronicles ، Darksiders II و Dishonored. از نظر من شخصیت ها وظیفه دارند مرا به تجربه جلب کنند.

اما هرچه بازی های بیشتری بازی کنم ، دلیل ضعف بازی ضعیف تر می شود. وقتی من در معرض آرکیپت های بیشتری از شما قرار می گیرم ، می خواهم به تجربه و بازی های ویدئویی نیز علاقه خود را از دست بدهم ، که احمقانه به نظر می رسد از آنجا که یک بازی بیش از یک مجموعه کاراکتر است و گیمر معمولی نیست. مراقب چنین احمقها باشید. اما من گیمر متوسط ​​شما نیستم: من کسی هستم که بازی هایی را با شخصیت های به یاد ماندنی دوست دارم ، شخصیت هایی که فکر می کنم و حتی وقتی که بازی هایی را که در آن هستم بازی نمی کنم تحسین می کنم. و مطمئن هستم که نیستم تنها گیمر روی زمین که از داشتن شخصیت های جالب در بازی های خود لذت می برد ، حتی اگر آنها لزوماً بخش عمده ای از تجربه را تشکیل ندهند. اما اگر می خواهیم وضعیت بازی را به عنوان یک شکل هنری بالاتر ببریم ، باید فراتر از وضع موجود (به عنوان مثال dudebros) برویم و وقتی صحبت از طراحی شخصیت خوب می شود ، بیرون از جعبه نگاه کنیم.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

قبل از اینکه به کارهای داخلی طراحی شخصیت خوب (و بد) بپردازم ، باید به درستی توضیح دهم چه چیزی شخصیت بازی ویدیویی را تشکیل می دهد تا هر خواننده آنچه را که در موردش صحبت می کنم درک کند. همه ما با تعریف اساسی می دانیم که یک شخصیت بازی شخصیتی است که در یک بازی وجود دارد. کاملا مشخص. اما خیلی بیشتر از این شخصیت های بازی در اصل به عنوان یکی از مؤلفه هایی که ما را به سمت تجربه سوق می دهد ، "عوامل همهجانبه" همانطور که می خواهم با آنها تماس بگیرم ، خدمت می کنند.

عوامل همهجانبه می توانند موارد بسیاری باشند: آنها می توانند دنیای بازی ، گیم پلی یا حتی طرح باشند. آنها مسئول نگه داشتن ما برای تجربه هستند و این احساس را ایجاد می کنند که ما فقط بیش از یک بازی بازی می کنیم. این مهم است زیرا اگر تجربه فقط مانند یک بازی احساس شود ، احتمالاً ما در دراز مدت بازی را انجام نخواهیم داد. شخصیت های آزار دهنده ، بعید و خسته کننده کافی نیستند تا تجربه را به طور کامل از بین ببرند (مگر اینکه بازی به شدت داستان محور باشد) ، اما مطمئناً می توانند ما را از دوست داشتن بازی باز دارند. Dead Island نمونه خوبی از بازی است که من شخصاً آن را دوست دارم ، اما شخصیت های آن خیلی بد نیستند اما نمی توانم کمک کنم اما گاه به گاه کنسول را خاموش کنم و سعی کنم روی گیم پلی جامد و غیره متمرکز باشم.

بازی های ویدئویی نوعی هنر تجسمی است ، به این معنی که می توان با توجه به نحوه نگاه کردن و نحوه نمایش اشیاء متحرک و بی جان در دنیای بازی ها ، قضاوت کرد. این توضیح می دهد که چرا ویژگی های جسمی هنگام تهیه شخصیت برای بازی شما اهمیت زیادی دارند. مثلاً از بدن خودداری کنید. بیشتر اوقات ، بدن می تواند ویژگی های شخصیت را منتقل کند: آیا او نازک و ضعیف است؟ باید یک شخصیت ضعیف باشد. برادری و قد بلند؟ به احتمال زیاد بیرحمانه است. این همیشه فرض صحیح نیست ، اما اولین بار است که معمولاً وقتی برای اولین بار با یک شخصیت ملاقات می کنیم و قبل از اینکه دهانش باز شود ، ساخته می شود. این مهم هنگام طراحی شخصیت اصلی بسیار مهم است زیرا او شخصیتی است که می توانید در این بازی کنترل کنید و نگاهی به آنچه که به نظر می رسد ، ایده خوبی از آنچه او قادر است می دهد. در طراحی دشمنان و کارفرمایان نیز مهم است. هیچ چیز ناامید کننده تر از ملاقات با یک اجاق گاز بی نقص در یک RPG نیست فقط برای درک اینکه او سه چهارم از سلامتی شما را با یک ضربه از بین می برد (و خیر ، نشان دادن سطح او روی سرش باعث بهانه گرفتن ظاهر گمراه کننده او نمی شود).

جنبه مهم دیگر در طراحی شخصیت بدنی ، شباهت است. silhouettes به دلایل مختلفی مهم هستند: آنها به تمایز شخصیت ها از یکدیگر و در برابر محیط کمک می کنند ، به طراح این امکان را می دهد که اساساً سطح تمایز شخصیت را آزمایش کند. تمایز هنگام تهیه کاراکترهای به یادماندنی ، از نظر روحی و جسمی از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای مثال بازیگران بازی Overwatch را که اخیراً اعلام شده است ، بگیرید. همه شخصیت های ارائه شده به روش خاص خود منحصر به فرد هستند ، اما شبح های آنها تصویری شفاف از شخصیت ها و همچنین شخصیت هایشان به شما می دهند.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کاراکتر بازی10

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی