آموزش طراحی کاراکتر بازی

  • ۰
  • ۰

طراحان کاراکتر بازی ویدیویی چه کسانی هستند؟

طراحی بازی ویدیویی زمینه ای در حال رشد است. در سال 2016 ، دفتر آمار آمریکا اعلام کرد که تعداد مشاغل موجود برای هنرمندان و انیماتورهای چندرسانه ای باید تا سال 2026 حدود 8٪ افزایش یابد. BLS آمار خاصی را برای طراحان بازی جدا نمی کند ، اما Sokanu (بستر شغلی ) تعداد طراحان بازی های ویدیویی را در ایالات متحده حدود 233،000 قرار می دهد.

حقوق یک طراح بازی معمولاً از حدود 40،000 دلار شروع می شود و می تواند از 130،000 دلار به بالاتر برسد. درجه بالایی با مجموعه مهارتهای منحصر به فرد طراحان بازی همراه است. این کار آسانی نیست و سالها تمرین لازم است.

 

تبدیل شدن به یک طراح بازی

وقتی فهمید چگونه طراح بازی شوید ، بهتر است با آموزش شروع کنید. اکثر طراحان بازی ، به ویژه هنرمندان شخصیت ، مدارس کارشناسی ارشد را از مدارس هنری می گیرند. طراحی گرافیک و دوره های هنری سنتی - همراه با کلاس های برنامه نویسی و برنامه نویسی رایانه - باید هنرمندان شخصیت های مشتاق را در جهت صحیح نشان دهند. طبق گزارش پرینستون ریویو ، رتبه بندی مدارس برتر طراحی بازی های ویدیویی اغلب شامل کارنگی ملون ، کالج همپشایر ، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی ، کالج هنر و طراحی ساوانا ، و موسسه فناوری DigiPen است.

علاوه بر هوشمند سازی های رایانه ای و توانایی هنری ، طراحان شخصیت باید بتوانند با دیگران خلاقانه کار کنند و به مهلت های خود پایبند باشند. شخصیت های بازی ویدیویی در خلاء طراحی نشده اند. طراحان کاراکتر باید با هنرمندان مفهومی کار کنند ، که با برنامه ریزی تصاویر کلی یک بازی ، توپ را می چرخند. آنها همچنین باید با هنرمندانی که مسئولیت سایر جنبه های بصری بازی ، طراحان صدا ، انیماتورها و تعداد دیگری از خلاقیت ها را بر عهده دارند ، همکاری کنند - برای ذکر نکردن هنرمندان مسئول بودجه بازی و بازاریابی.

بسیاری از مشاغل طراح بازی های ویدئویی در آنجا وجود دارد ، و نگه داشتن یکی از آنها به این معنی است که باید در مورد شغل های مرتبط بدانید.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

گرچه طراحان بازی اغلب به عنوان هنرمندان انفرادی به نمایش در می آیند که از آسایش خانه های خودشان کار می کنند ، همکاری و شبکه سازی جنبه های مهم کار را نشان می دهد. اگر یک هنرمند بازی ویدیویی مشتاق هستید ، ممکن است بخواهید برخی از طرح های خود (بله ، حتی مواردی را که فقط برای تفریح ​​انجام داده اید) قرار دهید تا در Tumblr ، Instagram ، و سیستم عامل های اجتماعی خاص هنری (مانند Dribbble ، Behance ، و DeviantArt).

با اظهار نظر در مورد کارشان و پیام رسانی به آنها ، با دیگر هنرمندان و طراحان بازی ارتباط برقرار کنید. شما هرگز نمی دانید — یک نظر در اینستاگرام می تواند حرفه بعدی شما را هدایت کند ، یا به شما کمک کند شریک طراحی ایده آل خود را پیدا کنید.

طراحان شخصیت بازی ویدیویی به چه مهارت هایی نیاز دارند؟

طراحان شخصیت باید در هر دو برنامه طراحی کامپیوتر و هنر تجسمی مهارت فنی داشته باشند. برخی مهارت های انیمیشن و برنامه نویسی صدمه ای نمی بینند ، اما به همان اندازه حرفه ای لازم نیستند.

هنر تجسمی

هنگامی که صحبت از هنر تجسمی می شود ، طراحان شخصیت باید درک کاملی از آناتومی داشته باشند. البته دنیای بازی می تواند داستانی باشد و مطمئناً از طراحان برای خلاقیت ترغیب می شوند.

اما برای اینکه شخصیت ها در دنیای بازی به دور خود حرکت کنند و کار کنند ، باید نسبت های جسمی خوبی داشته باشند. شخصیتی که سرش در حقیقت بسیار زیاد خواهد بود برای بدنش می خواهد حیرت انگیز باشد ، در حالی که شخصیتی که بازوهای آن طول بدن اوست ، به سادگی به بازیکنان نگاه می کند.

نه تنها باید طراحان شخصیت از مشخصات فنی صحیح برخوردار باشند بلکه باید از تخیل کافی برای خلق شخصیت هایی استفاده کنند که فقط "الف های سکسی" یا "رزمندگان قهرمان" نیستند. "به عبارت دیگر ، طراحان باید بتوانند

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کاراکتر بازی5

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی