آموزش طراحی کاراکتر بازی

  • ۰
  • ۰

آموزش طراحی کاراکتر بازی قسمت 7

در نهایت ، با دادن سرگرمی ، سلیقه و ویژگی های جسمی ، با شخصیت های خود مانند افراد واقعی رفتار کنید. امروز ، بیشتر مردم دوست ندارند فقط تلویزیون را روشن کنند و هر نمایش دیگری را تماشا کنند. آنها از نمایش های خاص لذت می برند. حتی اگر شخصیت شما هرگز در دنیای بازی تلویزیون روشن نکند ، دانستن اینکه نمایش مورد علاقه شخصیت Law and Order چیزی درباره شخصیت او می گوید ، بنابراین این جزئیات به او کمک می کند تا برای بازیکنان زنده شود.

با این حال ، مهم است که برای اضافه کردن جزئیات بدنی تا پایان مراحل طراحی صبر کنید. جزئیات کوچک مانند گوشواره ها و شکل های چشم همه می توانند در انتهای فرآیند اضافه شوند. می خواهید در مراحل اولیه طراحی شخصیت از اتصال به جزئیات خودداری کنید ، زیرا می دانید که باید به عقب برگردید ، برخی جزئیات را حذف کرده و بار دیگر شخصیت ها را به روز کنید.

این دنباله اهمیتی به این جزئیات نمی دهد. این روند به سادگی همان منطقی را که هنگام پوشیدن لباس هر روز استفاده می کنید ، دنبال می کند. دقیقاً همانطور که نمی خواهید قبل از پوشیدن لباس زیر ، شلوار خود را بپوشید ، نمی خواهید قبل از فهمیدن شکل اندام او ، جواهرات شخصیت را طراحی کنید.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

سبک های در حال تحول و آینده طراحی شخصیت

طراحان شخصیت ها تعداد بیشماری از سبک های هنری را در اختیار دارند. سبک ها با گذشت زمان به طرز چشمگیری تکامل یافته اند - از هنر پیکسل شده Space Invaders در دهه 1970 گرفته تا نمایش کامل Legend of Zelda: The Wind Waker و سبک واقعی تر که اغلب در بازی های رزمی مانند Call of Duty franchise دیده می شود. بازی های رادار یک گزارش آموزنده از این تکامل را ارائه می دهند. در زمان این نوشتن ، این صنعت به کمک نرم افزاری مانند Unreal Engine 4 به طراحی بازی های فوتورالیستی نزدیک می شود.

سبک ها به تکامل خود ادامه خواهند داد ، و طراحان شخصیت تکنیک های قدیمی را با جدید ترکیب می کنند. همانطور که Games Radar خاطرنشان می کند ، Minecraft یک نمونه عالی است. طراحان Minecraft با ساخت گرافیک های قدیمی و قدیمی ، به سبک 3D ، واقعاً قدیمی ترین فرمت های دیجیتالی را متحول کرده اند.

همیشه جایی برای نبوغ وجود دارد. با توجه به اینکه بازی های ویدیویی خلاقانه تر ، ژانرهای خم شده و سبک های ترکیبی به دست می آیند ، طراحان شخصیت می توانند از منابع بیشتری الهام بگیرند. به عبارت دیگر ، دلیلی برای ترساندن هنرمندان شخصیت های بازی های ویدئویی برای جلوگیری از شروع تمرین خود وجود ندارد. امروز ، شما می توانید بازی های ویدئویی را مطالعه کنید ، طرح هایی تهیه کرده و از طریق سیستم عامل های اجتماعی یا پرتفوی آنلاین به اشتراک بگذارید.

مهمتر از همه ، تبدیل شدن به یک طراح شخصیت بازی های ویدیویی ، عملی است. با استعداد شروع می شود. استعداد شما با مهارت ، الهام و فداکاری می تواند تبدیل به تخصص شود. برخی از تخیل ، همکاری و درک رفتار انسان را پرتاب کنید و برای موفقیت در طراحی شخصیت های بازی های ویدیویی عناصر اصلی را در اختیار دارید.

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کاراکتر بازی7

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی