آموزش طراحی کاراکتر بازی

  • ۰
  • ۰

آموزش طراحی کاراکتر بازی راه‌های ظریف برای ایجاد عمق به شخصیت شما وجود دارد. تفاوت بین مرد میانسال ، خوش لباس ، ا موسیقی موسیقی او و یک مرد میانسال ، خوش لباس ، که همیشه در پس زمینه جاز دارد وجود دارد. این تمایز ممکن است در بازی نشان داده نشود ، یعنی شما ممکن است شخصیتی را که تا به حال به موسیقی جاز گوش نداده است داشته باشید.

اما می دانید که او آن را دوست دارد. شما می دانید که اگر او هنگام راه رفتن در خیابان ، جاز را از یک نوار می شنود ، متوقف می شد و به پای او می زد. این نوعی دانش از جزئیات است که اقدامات شخصیت شما را با روشی عمیق تر مطلع می کند. این اعماق و پیچیدگی هایی است که باعث می شود شخصیت واقعاً متمایز شود.

پشت پرده شما و عمیق شدن شما به روانشناسی شخصیت ، روابط شخصیت را با شخصیت های دیگر نیز آگاه می کند. یک نمونه از تعامل شخصیت که ما به خصوص رضایت بخش بودیم اتفاق افتاد در Diablo III. بازی به عنوان یک بربر ، هیچ چیز به اندازه تعامل ما با مجدا رضایت بخش نبود.

فرقی نمی کند که او دست بالایی داشته باشد یا چقدر چیزهای تاریک به نظر می رسد. بربر ما همیشه قول می داد سرش را از شانه هایش جدا کند. به عنوان بازیکن ، شما آن را احساس می کنید. شما روح بی امان نففی را مشاهده می کنید. شما می دانید که شخصیت شما چقدر کاملاً از موفقیت اطمینان دارد.

عنصر ویژوال
خوب ، بنابراین شما فقط در مورد همه چیزهایی که باید درباره شخصیت خود بدانید نقشه برداری کرده اید. ما می دانیم صبح او را از خواب بیدار می کند. ما می دانیم چه چیزی باعث خواب او در شب می شود. و ما می دانیم که چرا او هر روز ناهار را می خورد. از آن ، ما تعیین می کنیم که او چگونه به نظر می رسد. ما می توانیم از archetypes برای تعیین نقطه شروع سست برای ظاهر شخصیت شما استفاده کنیم.

https://maktabtv.com/Courses/character-design/

مخازن دارای گوشت گاو هستند و به نظر می رسد که می توانند صدمه ای وارد کنند ، سرکش ها شسته شده و لباس تیره دارند. شفا دهنده ها لباسهای ریز را در آغوش می گیرند و هاله های طلایی را تابش می کنند.

در هر مرحله از مرحله بصری ، باید مطمئن شوید که جوهر شخصیت را ضبط می کنید. در Overwatch هر شخصیت از ظاهر کاملاً منحصر به فردی برخوردار است اما هنوز هم می تواند درون یک آرکتیپ قرار بگیرد. هر شخصیت شخصیت و روانشناسی مشخصی دارد.

 

با این بازی آشنا هستید ، می دانید که McCree ، Reaper و Soldier 76 همه افراد مسلح هستند. با وجود مرد بودن ، قهرمانان توهین آمیز که از اسلحه استفاده می کنند ، کاملاً قابل تشخیص هستند. جذابیت خطرناک مک کری با هر دو چیز بد اخلاقی از سرباز 76 و مرگ و میر موذی Reaper بسیار متفاوت است.

این شخصیت ها نه تنها کاملاً از یکدیگر متمایز هستند ، شخصیت ، ظاهر و طراحی کلی آنها بازیکنان را از نحوه بازی آنها آگاه می کند. Overwatch یک مثال عالی از چگونگی ایجاد شخصیت های برجسته متمایز با نقش های برجسته به عنوان الهام است.
 

  • ۹۸/۰۹/۱۶
  • الهام سیروس

آموزش طراحی کاراکتر بازی2

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی